پنل اس ام اس مرکزی
پنل اس ام اس مرکزی

نام استان مرکزی برای اولین بار در سال ۱۳۲۶ خورشیدی مطرح گردید. در آن سال استان مرکزی (به مرکزیت تهران) پهنه وسیعی از مرکز کشور شامل شهرهای تهران، قزوین، ساوه، قم، دماوند و محلات بود. در سال ۱۳۳۹ شهرهای اراک و کاشان به استان مرکزی اضافه شدند تا سرانجام در سال ۱۳۵۶ با انتقال مرکز استان از تهران به اراک، نام مرکزی بر روی استان باقی ماند.

از نظر واژه شناسی، مرکزی یک صفت است که ریشه‌ای غیر فارسی دارد.

در سال ۱۳۸۹ رئیس‌جمهور وقت، محمود احمدی‌نژاد پیشنهاد تغییر نام استان به استان آفتاب را مطرح کرد. دلیل وی برای طرح این پیشنهاد روشن نبودن نام مرکزی در تبیین هویت و معرف فرهنگ استان بود. اما این پیشنهاد دربرنامه زنده تلویزیونی با مخالفت مجری برنامه و پس از آن با مخالفت برخی از نمایندگان استان مرکزی مواجه شد. بعد از این برای تغییر نام استان نام‌های دیگری مانند استان ماد و استان اراک نیز پیشنهاد شد.

پیشگام اس ام اس یک سامانه پیام کوتاه جهت ارسال پیامک تبلیغاتی و ارسال پیامک اطلاع رسانی و انبوه و تبلیغاتی در اختیار عزیزان قرار میدهد تا بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند

فقط کافیست یکی از اشتراک های  پنل اس ام اس پیشگام اس ام اس را خریداری نمایید تا بتوانید به تمام شهرهای استان مرکزی اس ام اس تبلیغاتی ارسال نمایید.

خرید سامانه پیام کوتاه مرکزی
خرید سامانه پیام کوتاه مرکزی

درباره مرکزی

استان مرکزی استانی است تقریباً در مرکز ایران قرار دارد. بزرگترین شهر و مرکز استان مرکزی شهر اراک می‌باشد. این استان به عنوان پایتخت صنعتی ایران شناخته می‌شود. در روزگار کهن این مکان عراق نام داشت که در زمان تسلط اعراب بر ایران عراق عجم نامیده می‌شد که شامل بسیاری از استانهای همجوار امروزی می‌شد. این استان از شمال به استان‌های البرز و قزوین، از غرب به استان همدان، از شمال شرقی به استان تهران از جنوب به استان‌های لرستان و اصفهان و از شرق به استان‌های قم و اصفهان محدود است. این استان با مساحتی معادل ۲۹٬۵۳۰ کیلومتر مربع حدود ۱٬۸۲ درصد از مساحت کل کشور را به خود اختصاص داده‌است. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری، استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان، ۲۳ بخش، ۳۲ شهر، ۶۶ دهستان، ۱٬۳۹۴ آبادی دارای سکنه و ۴۶ آبادی خالی از سکنه‌است. مرکز این استان شهر اراک است. شهرستان‌های این استان عبارت‌اند از: اراک، محلات، ساوه، تفرش، خمین، فراهان، دلیجان، شازند، آشتیان، کمیجان، زرندیه و خنداب.

به مشاوره رایگان برای تهیه پنل اس ام اس نیاز دارید ؟ با شماره موبایل 09125781296 تماس بگیرید.

ارسال بلک لیست

  • ما قادر هستیم، پیامک شما را حتی به شماره‌هایی که دریافت پیامک تبلیغاتی را مسدود کرده‌اند، تحویل دهیم؛ باور نمی‌کنید؟! امتحان کنید

بهترین تعرفه در سراسر ایران = کمتر از 9 تومان

برخی از امکانات

بانک شماره موبایل دانمی همراه اول مرکزی

بانک شماره موبایل اعتباری همراه اول اراک

بانک شماره موبایل دانمی ایرانسل مرکزی

بانک شماره موبایل اعتباری ایرانسل مرکزی

ارسال پیامک کوتاه تبلیغاتی مرکزی

پشتیبانی ۲۴ ساعته پنل اس ام اس به صورت تلفنی در مرکزی

ارسال پیامک به شماره های بلک لیست مرکزی

ارسال سن و جنسیت در مرکزی

نمایندگی پنل اس ام اس در مرکزی

ارسال پیامک از طریق فایل متنی و اکسل در مرکزی

پیامکی صوتی در اراک

نمایندگی سامانه پیامکی مرکزی
نمایندگی سامانه پیامکی مرکزی

شرایط خرید پنل اس ام اس پیشگام اس ام اس چیست؟

تمامی افراد ایرانی که بالای 18 سال دارند میتوانند پنل اس ام اس را خریداری نمایند

در صورت داشتن سوال 09125781296-02165402040 تماس بگیرید

حالا چرا پیشگام اس ام اس ؟

برای آموش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.

چرا پیشگام اس ام اس بهتر است؟

شاید شما هم قبلا پنل اس ام اس داشته اید و از تمدید سالانه پنل خسته شده اید ، پیشگام اس ام اس تا 7 سال گذشته تمام پنل کاربران و نمایندگان فعال خود را بصورت رایگان تمدید کرده است.