اول از همه باید بگیم که سایت داری نماد اعتماد الکترونیک از اداره صنعت معدن تجارت هست که دوستان بتونن بدون هیچ دغدغه ای خریدشون رو انجام بدن ( بالا سمت راست نماد موجود هست ).

برای خرید پنل ابتدا اینجا کلیک کرده سپس فرم زیر را پر کنید .

نکته مهم اگر نتوانستید پنل رو از لینک بالا به هر دلیلی ثبت نام کنید اینجا کلیک کنید و اطلاعات خودتون رو پر کنید ، فرق این دو هم این هست که اولی دارای کد ضد روبات گوگله که شاید برخی نتونن رد کنن ولی لینک دوم که داده شد لینکی هست که اطلاعات شمارو برامون میفرسته و ما بجاتون ثبت نام میکنیم تو مورد اول شما همه کارارو خودتون میکنید و درجا هم میتونید پرداخت رو انجام بدید و استفاده کنید .

نکته خیلی مهم : حتما از مرورگر موزیلا ( فایرفاکس ) استفاده کنید.

نکته : سایت ما در کشور پایین ترین تعرفه ارسال پیامک رو ارائه میکنه 8 تومان و 9 ریال (کمتر از 9 تومان ) و جاهایی که قیمت کمتری برای پنل دارند که اکثرا بیشتر از ما هستند ، قیمت پیامک اون ها به مراتب بیشتر هست در برخی موارد به دو برابر قیمت ما هم میرسد.

 

تمام موراد را پر کنید و انتخاب پنل رو طبق اطلاعات زیر پر کنید

نکته : اگر نیاز دارید برای شرکت  موسسه ، مدرسه ، دانشگاه و سایر نهاد ها و حتی استفاده شخصی پنل خریداری کنید میتوانید از یکی از پنل های زیر خرید و استفاده کنید ، همچنین تفاوت پنل ها در امکانات ، تعرفه پیامک ، خط هدیه ، پیامک هدیه میباشد که میتوانید در اینجا تفاوت پنل ها را بصورت کامل مشاهده کنید.

user-level0=5000

این یوزر تمام امکانات را دارد و تعرفه ارسال یک تومان بالاتر از پنل ده هزار تومانی میباشد.

user-level1=10000

کاربر – سطح یک – هزینه پنل 10 هزار تومان(صد پیامک هدیه + خطوط اشتراکی هدیه)

user-level1=18000

کاربر – سطح دو – هزینه پنل 18 هزار تومان(200 پیامک هدیه + خط 14 رقمی اختصاصی + خطوط اشتراکی هدیه)

user-level1=49000

کاربر – سطح سه – هزینه پنل 49 هزار تومان(500 پیامک هدیه + خط 13 رقمی اختصاصی + خطوط اشتراکی هدیه)

user-level1=89000

کاربر – سطح چهار – هزینه پنل 89 هزار تومان(1000 پیامک هدیه + خط 12 رقمی اختصاصی + خطوط اشتراکی هدیه)

user-level1=139000

کاربر – سطح پنج – هزینه پنل 139 هزار تومان(2000 پیامک هدیه + خط 10 رقمی اختصاصی + خطوط اشتراکی هدیه)

user-level1=249000

کاربر – سطح شش – هزینه پنل 249 هزار تومان(300 پیامک هدیه + خط 10 رقمی اختصاصی + خطوط اشتراکی هدیه)

نکته : اگر میخواهید هم اکنون کسب و کار خود را شروع کنید و از اینترنت درامد کسب کنید میتوانید از یکی از پنل های زیر استفاده کنید ، برخی از مشتریان سایت دارند که با خرید نمایندگی میتوانند کار خود را شروع کنند و مشتریانی که سایت ندارند و نگران طراحی و ساخت سایت خود هستند و هیچ دانشی ندارد میتوانند با مهندس لعلی 09125781296 تماس حاصل کنند تا کار طراحی سایت انجام و پنل کاملا فارسی در اختیار نماینده قرار بگیرید.

reseller-level1=149000

نماینده – سطح یک – هزینه پنل 149 هزار تومان

reseller-level2=249000

نماینده – سطح دو – هزینه پنل 249 هزار تومان

reseller-level3=349000

نماینده – سطح سه – هزینه پنل 349 هزار تومان

 پس از پر کردن فرم و تکمیل ثبت نام با کلیک اینجا وارد صفحه ورود میشوید

پس کلیک چپ بر روی صفحه کنید تا صفحه ورود برای شما باز گردد ، این مورد خیلی مهم میباشد بسیاری از کاربران روی عکس کلیک نمیکند و صفحه ورود برای آنها به نمایش در نمی آید و نمیتوانند ورود کنند.

در کادر اول یوزری که در مرحله ثبت نام انتخاب کرده اید وارد کنید و در کادر دوم پسورد انتخابی را وارد کنید سپس روی ورود کلیک کنید تا وارد سیستم شوید.

برخی اوقات مشتری رمز خود را فراموش میکند میتواند با کلیک کردن روی ! رمز عبور خود را فراموش کرده ام رمز رو مجدد دریافت کنند.

نکته خیلی مهم : بعد از ارسال مدارک تعرفه شما بصورت درست نمایش داده خواهد شد.

پس از ورود در قسمت پایین مشاهده میکنید کد دریافتی که به شما پیامک شده است را میخواهد که ممکن هست کمی با تاخیر بطور مثال  یا ده دقیقه ارسال شود که آن را در اینجا وارد میکنید و کلیک ثبت را میزنید تا تلفن شما تائید شود همچنین اگر پیامکی دریافت نکردید احتمالا پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اید که باید پیامک های تبلیغاتی را فعال کنید.

پس از وارد کردن کد تائیدیه در قسمت بالا روی خرید پنل کلیک کنید تا مستقیما به بانک جهت پرداخت هزینه پنل متصل گردد اگر رمز دوم ندارد و یا به هر دلیل دیگری نمیتوانید اینترنتی پرداخت داشته باشد میتوانید هزینه پنل خود را به شماره کارت 4012-2409-9972-6037 بنام مهدی لعلی واریز کرده و سپس با شماره 09125781296 تماس حاصل فرمائید تا پنل شما فعال گردد.

نکته مهم : اگر بر روی گزینه خرید پنل کلیک کردید و با خطا مواجه شدید و به درگاه بانک وصل نشدید بسته به نوع مرورگر از اموزش زیر استفاده کنید.

چون شما با کلیک بر روی پرداخت قرار است به درگاه امن بانک برای تبادل اطلاعات وصل شوید با  پیام امنیتی روبرو می شوید که این پیام به شما نشان می دهد که شما به درگاه امن متصل می شوید.

به دلیل استفاده از پروتکل امن انتقال فرامتن است (HTTPS: Hypertext Transfer Protocol Secure) که ترکیبی از پروتکل Http و SSL/TLS دلیل استفاده از این پروتکل، استفاده از یک گذرگاه امن در یک شبکه نا امن است. به این صورت که کلیه اطلاعات رد و بدل شده شما در این ارتباط ، رمز گذاری شده و بدین صورت اطلاعات پیش از ارسال رمزگذاری شده و پیش از دریافت مجدداً رمزگشایی می شود و شخص سومی نمی تواند از این اطلاعات سو استفاده کند.

روش گذر از این پیغام:
در مرورگر های مختلف با پیغام هایی به اشکال مختلف اما با یک مضمون روبرو می شویم که در زیر به بررسی آنها می پردازیم:

 مرورگر Internet Explorer :

در مرورگر Internet Explorer صفحه ای مشابه تصویر زیر نمایش داده می شود :

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

 

برای رفع مشکل در این مرورگر، تنها کافی است روی گزینه Continue To This Website که در تصویر فوق نیز با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید.

ب) مرورگر Mozilla Firefox :

در مرورگر موزیلا فایرفاکس، صفحه خطا مشابه تصویر زیر است که برای رفع مشکل باید مراحل ساده زیر را انجام دهید:
۱) روی گزینه I Understand The Risk که در تصویر زیر با فلش قرمز رنگ مشخص شده کلیک کنید.

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

خطای فایر فاکس 

۲) روی گزینه Add Exception مطابق تصویر زیر کلیک کنید:

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

۳) روی گزینه Confirm Security Exception مطابق تصویر زیر کلیک کنید:

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

از این پس بدون مشکل می توانید به درگاه پرداخت بانک وصل شوید.
 

گوگل کروم Google Chrome
در گوگل کروم تنها یک پیغام با صفحه ای قرمز نمایش داده می شود:
همانطور که در شکل مشاهده می کنید، کافی است بر روی گزینه Proceed anyway کلیک کنید تا وارد صفحه مورد نظر شوید.

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

سافاری Safari
در این برنامه هم با وارد کردن آدرس، پنجره ای باز می شود که پیغام هشدار در آن نمایش داده شده است و با کلیک بر روی گزینه continue این پنجره محو شده و صفحه ورود پدیدار می شود..

5)اکنون به درگاه بانک متصل شده اید.

آموزش رفع مشکل ssl درگاه پرداخت اینترنتی

توجه: در صفحه بانک پس از مشاهده پرداخت موفق صفحه بانک را نبندید چند لحظه صبر کنید تا بصورت خودکار به فروشگاه هدایت شوید و پرداخت شما تائید گردد درصورتیکه پس از پرداخت موفق مرورگر شما پیغامی را نمایش داد روی دکمه countinue کلیک کنید تا فرایند خرید کامل شود ، دقت کنید درصورتیکه پس از پرداخت موفق در صفحه بانک به فروشگاه هدایت نشوید خرید شما ناقص می ماند و مبلغ پرداختی به حساب شما بصورت خودکار بازگشت داده خواهد شد.

سپس به قسمت ارسال مدارک رفته و در قسمت ارسال مدارک یک اسکن از کارت ملی یا شناسنامه ارسال کنید ارسال سایر موارد اختیاری میباشد و اجباری در ارسال آن نیست ، پس از ارسال مدارک نهایتا ظرف نیم یا یک ساعت مدارک تائید و میتوانید پیامک ارسال کنید.

نکته: ارسال مدارک برای ثبت شدن خط به اسم شما میباشد.

کلمات کلیدی سایت : مرکز سامانه پیامکی انبوه , خرید سامانه پیام کوتاه , خرید پنل پیامک , خرید پنل اس ام اس , نمایندگی پنل اس ام اس , پنل اس ام اس ارزان , پنل اس ام اس , پیامک تبلیغاتی , بانک مشاغل , پیشگام اس ام اس