کد پستی استان گیلان
کد پستی استان گیلان
برای خرید سامانه پیامکی و یا نمایندگی پنل اس ام اس میتوانید از سایت ما ( پیشگام اس ام اس ) خرید کرده و از پایین ترین تعرفه در ایران استفاده کنید.

درباره استان گیلان

استان گیلان (به گیلکی: گیلان یا گیلؤن)، و از استان‌های شمالی ایران به مرکزیت کلانشهر رشت است. دربارهٔ نام گیلان و معانی واژهٔ گیل، نظرات متفاوتی ابراز شده‌است. لغت‌نامه دهخدا، واژهٔ گیلان را برگرفته از «گیل»، به‌اضافهٔ پسوند مکان «ان»، به معنای محل سکونت گیل‌ها دانسته و افزوده‌است که صورت این واژه در زبان پهلوی، گِلان (Gelan) و نزد یونانی‌ها گِلای (Gelae) بوده‌است.

این استان، از شمال به دریای خزر و کشور آذربایجان، که از طریق آستارا با آن دارای مرز بین‌المللی است، از غرب به استان اردبیل، از جنوب به استان زنجان و قزوین و از شرق به استان مازندران محدود می‌شود. مساحت گیلان ۱۴٬۰۴۴ کیلومترمربع و جمعیت آن طبق سرشماری ۱۳۹۱، ۲٬۴۸۰٬۸۷۴ نفر است.

گیلان دهمین استان پرجمعیت و بیست و هشتمین استان وسیع ایران است. تراکم جمعیت در این استان با ۱۷۷ نفر در هر کیلومترمربع جایگاه سوم را در ایران دارد. کلانشهر رشت با داشتن ۴۶ درصد جمعیت کل استان، مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر استان گیلان و دوازدهمین شهر پرجمعیت ایران و پرجمعیت‌ترین شهر سه استان ایران در ساحل دریای خزر است. از دیگر شهرهای پرجمعیت این استان می‌توان به ترتیب به شهرهای بندر انزلی، مهمترین بندر ایرانی در حاشیه دریای خزر، لاهیجان، تالش، لنگرود، رودسر، بندر آستارا، صومعه سرا و اشاره کرد.

طبیعت گیلان، پوشیده از جنگل و دارای آب و هوای معتدل و مرطوب است. این استان شامل مناطق سرسبز شمال غربی رشته‌کوه البرز و بخش غربی کرانه‌های جنوبی دریای خزر است.

استان گیلان از سال ۱۳۴۴ در تقسیمات کشوری ایران به عنوان استان مستقل وارد شد. این منطقه پیش از آن ولایت گیلان و استان یکم خوانده می‌شد.

کد پستی شهر آزاد شهر : 49611 _ 49671

کد پستی شهر آق قلا : 49311 _ 49391

کد پستی شهر بندر گز : 48711 _ 48791

کد پستی شهر تركمن : 48911 _ 48991

کد پستی شهر راميان : 49511 _ 49681

کد پستی شهر علي آباد : 49411 _ 49491

کد پستی شهر كردكوي : 48811 _ 48891

کد پستی شهر كلاله : 49851 _ 49991

کد پستی شهر گرگان : 49131 _ 49371

کد پستی شهر گنبد كاووس : 49691 _ 49791

کد پستی شهر مينو دشت : 49811 _ 49891

کد پستی های تمامی شهرهای گیلان در بالا آمده است و قابل استفاده است ، این مورد برای سهولت استفاده کاربران میباشد.

کد پستی گیلان
کد پستی گیلان

پنل اس‌ام‌اس چیست؟

حتما شما هم تجربه ساختن ایمیل و استفاده از آن را دارید. این پنل به شما اجازه می‌دهد ایمیل‌ های خود را ارسال و دریافت کنید. کار کردن با پنل اس ام اس هم به همین سادگی است.

پنل اس ام اس در حقیقت یک نرم‌ افزار یا اسکریپت در فضای اینترنت است که به شما اجازه می‌دهد مشتریان خود را مدیریت کنید و برای آنها پیامک‌ های انبوه ارسال کنید.

حالا مشتریان شما می‌تواند یک نفر باشد ، یا کل شاگردان یک مدرسه ، یا در مقیاسی دیگر کل شهر یا کشور. به عبارت دیگر شما بدون نیاز به سخت افزار یا برنامه جانبی می‌توانید مشتریان خود را دسته‌ بندی کنید و پیامک‌ های متناسب هر دسته را ارسال کنید.

برای آموزش خرید سامانه پیامکی اینجا کلیک کنید.