صندوق پشنهادات و انتقادات
صندوق پشنهادات و انتقادات

مشتریان عزیز پیشگام اس ام اس با آموزش دیگری از سری آموزش های کار با پنل پیشگام اس ام اس خدمت شما هستیم امیدواریم این آموزش برای شما دوست عزیز مفید واقع بشه.

خوب ابتدا وارد پنل پیامکی که قبلا خرید کرده اید شوید و اگر خرید نکرده اید برای آموزش خرید اینجا کلیک کنید.

از قسمت امکانات هوشمند روی گزینه صندوق پشنهادات و انتقادات کلیک کنید.

صندوق پشنهادات و انتقادات در سامانه پیامکی
صندوق پشنهادات و انتقادات در سامانه پیامکی

بعد از کلیک کردن با صفحه زیر روبرو میشویم.

صندوق پشنهادات و انتقادات در پنل اس ام اس
صندوق پشنهادات و انتقادات در پنل اس ام اس

روی گزینه جدید کلیک میکنیم.

صندوق پشنهادات و انتقادات
صندوق پشنهادات و انتقادات

عنوان صندوق رو مشخص میکنیم و شماره خط اختصاصی رو در قسمت دریافت از مشخص کرده و در قسمت ارسال از شماره خطی که جواب ارسال خواهد شد رو مشخص میکنیم.

در قیمت کلیه کلیدی ، یک کلمه کلیدی مشخص میکنیم مثلا بخش آموزش و پایین تر شماره مدیر بخش رو وارد میکنیم تا هر کسی پیام مربوط به بخش آموزش رو ارسال کرد به مدیر بخش اموزش اطلاع داده شود.

در قسمت پاسخ هم میتوانیم پاسخی مشخص کنیم که به شخص ارسال کننده نظر ارسال شود به طور مثال نظر شما با موفیت ثبت شد با تشکر از شما.

در انتها روی گزینه فعال و ثبت کلیک میکنیم.

هر زمان هم که نیاز باشد با ویرایش میتوانیم تغییرات داده و با حذف هم کلا این صندوق پشنهادات و انتقادات رو حذف کنیم.

نکته : توجه داشته باشید باید بعد از زدن کلید ارسال در بالای صفحه به شماره کد بالک که کد پیگیری پیامک ارسالی هست و در قسمت گزارشات ارسال هم قابل مشاهده هست نمایش دهد.

امیدوارم که این آموزش هم براتون مفید بوده باشه تا آموزش بعدی بدرود.

فیلم این آموزش خدمات شما