ساعت کاری 8:00-17:00

پیشگام اس ام اس اس ام اس پنل

اگر بخواهید در مقیاس‌های بالا و برای افراد زیادی (مثلا تمام مشتریان فروشگاهتان یا تمام خانم‌های زیر 20 سال تهران و یا هزاران موارد دیگر شبیه این) اس‌ام‌اس‌های تبلیغاتی یا خدماتی ارسال کنید، قطعا نمی‌توانید یک موبایل دستتان بگیرید و شروع کنید برای همه اس ام اس فرستادن!

مشاهده سایت

قابلیت ارسال پیامک

شما می‌توانید در لحظه به شماره تمام مشتریان خود ارسال انبوه انجام دهید. اگر بانک شماره‌های شما کوچک است یا به تازگی کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کردید و هنوز مشتریان زیادی ندارید، شاید برایتان جالب باشد بدانید در یک سامانه پیامکی بانک شماره‌های از پیش موجودی وجود دارند که به شما این قابلیت را می‌دهند که بر حسب شهر، محله، سن، جنسیت و شغل آدم‌ها برایشان پیامک ارسال کنید.

آریا اس ام اس
پشتیبانی 24 ساعته
پایین ترین تعرفه
ارسال پیامک انبوه

قابلیت دریافت پیامک

همانطور که از طریق پنل اس ام اس می‌توانید پیامک ارسال کنید، می‌توانید پیامک‌های مشتریان خود را هم دریافت کنید ممکن است بپرسید چه پیامک‌هایی را قرار است دریافت کنید؟

پنل اس ام اس یک قابلیت فوق‌العاده برای برقراری تعامل میان شما و مشتریانتان است. شما از این طریق می‌توانید نظرات مشتریانتان را جویا شوید، مسابقه پیامکی ترتیب بدهید و خیلی موارد دیگر که می‌تواند برای کسب‌ و کار شما مفید باشد.

قابلیت گزارش گیری

  1. وضعیت رسیده به گوشی
  2. وضعیت رسیده به مخابرات
  3. نرسیده به گوشی که در این حالت هزینه‌ی شما بازگشت داده می‌شود.