نوبت دهی

مشتریان عزیز پیشگام اس ام اس با آموزش دیگری از سری آموزش های کار با پنل پیشگام اس ام اس خدمت شما هستیم امیدواریم این آموزش برای شما دوست عزیز مفید واقع بشه.

خوب ابتدا وارد پنل پیامکی که قبلا خرید کرده اید شوید و اگر خرید نکرده اید برای آموزش خرید اینجا کلیک کنید.

از قسمت امکانات پیشرفته روی گزینه نظر سنجی کلیک کنید.

نوبت دهی در پنل اس ام اس

بعد از کلیک کردن با صفحه زیر روبرو میشویم.

نوبت دهی در سامانه پیامکی

روی گزینه جدید کلیک میکنیم.

نوبت دهی در سامانه پیام کوتاه

عنوان نوبت دهی رو انتخاب میکنیم بطور مثال بیمارستان که بدونیم برای بیمارستان این نظر سنجی رو ساختیم.

در قسمت دریافت از خطی که میخواهیم با اون دریافت داشته باشیم رو مشخص میکنیم که باید اختصاصی باشه و در قسمت ارسال هم رای ارسال پاسخ شماره مورد نظر را انتخاب میکنیم.

کلید واژه رو بطور مثال میزاریم دندان پزشکی و در قسمت پاسخ در صورت تکرار هم متنی رو که مشخص میکنید برای شخص ارسال میشه.

مدت زمان ویزیت رو مشخص میکنیم و سپس ساعت شروع و پایان ویزت رو مشخص میکنیم و در انتها روز نوبت دهی رو انتخاب کرده و وضعیت رو فعال گذاشته و روی گزینه ثبت کلیک میکنیم.

نکته : توجه داشته باشید باید بعد از زدن کلید ارسال در بالای صفحه به شماره کد بالک که کد پیگیری پیامک ارسالی هست و در قسمت گزارشات ارسال هم قابل مشاهده هست نمایش دهد.

امیدوارم که این آموزش هم براتون مفید بوده باشه تا آموزش بعدی بدرود.

فیلم این آموزش خدمات شما